top of page

למה יועצי אינסטלציה ויועצי איוורור חייבים להכיר את הטכנולוגיה שעושה מהפכה בעולם חדרי השירותים

יועצי אינסטלציה ויועצי איוורור העובדים על פרויקטי בנייה רוויה ובנייני מגורים, כדאי שתכירו את הפתרון החדשני שעומד לחסוך לכם זמן תכנון ועלויות ביצוע גבוהות של מערכות איוורור ונטה סטנדרטיות להרחקת ריחות בחדרי שירותים. יש היום טכנולוגיה ישראלית חדשה שמאפשרת לוותר לחלוטין על כל מערכות האיוורור המסורבלות והיקרות.

החברה הישראלית אינוונט (INVENT) המציאה אסלה תלויה עם מערכת שאיבת ריחות מובנית בתוך האסלה. ברגע שמתיישבים עליה היא שואבת את כל הריחות והחיידקים ישירות לביוב ולא משאירה שום ריח בחדר. האסלה נשטפת בשיטת רימלס המונעת הצטברות לכלוך ועיצובה חלק לניקוי קל ומהיר.

עם האסלה של אינוונט אין יותר צורך בהקמת שום מערכות איוורור חיצוניות, תעלות הולכה מסובכות בבניין, פתחי איוורור ומפוחים שדורשים הנמכות תקרה. זה מציע יתרונות משמעותיים בחיסכון בתכנון הפרויקט, בזמן הביצוע ובעלויות גבוהות. עכשיו ניתן למקם את חדרי השירותים בבניין בצורה הרבה יותר חופשית ויעילה ללא מגבלות של איוורור. בפרויקטים גדולים החיסכון יכול להגיע למאות אלפי שקלים.

אין ספק שבעולם המתפתח אנחנו נראה יותר ויותר פתרונות כאלה שמשלבים מיזוג אוויר, אוורור ואינסטלציה חכמה בתוך גוף האסלה. זה פותר בעיות רבות בבנייני מגורים גבוהים ועתירי שטח. מעבר ליתרונות העיצוביים והכלכליים, אסלות כאלו גם שומרות על בריאות וסביבה נקייה לדיירי הבניין.

לכל יועץ אינסטלציה או יועץ איוורור שרוצה להביא ערך מוסף ללקוחות שלו, וליזמים שמחפשים שידרוג איכותי לפרויקט, האסלה החכמה של אינונט היא הפתרון האולטימטיבי. אם בא לכם לשמוע עוד פרטים על הטכנולוגיה המהפכנית הזאת אתם מוזמנים ליצור קשר או להכנס לאתר של אינוונט בקישור הבא: https://www.invent.co.il/

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page